הצהרת נגישות
מבוא
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו בחברת דב לובלינסקי ובנו בע"מ, שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים - נגיש בקליק. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.
אפשרויות הנגישות בתפריט:
- התאמה לניווט מקלדת- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת
- התאמה לקורא מסך - התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA , JAWS
- חסימת הבהובים - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
- הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
- התאמות ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעי האתר
- התאמת האתר לעיוורי צבעים
- שינוי הפונט לקריא יותר
- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
- הגדלת התצוגה לכ-200%
- הדגשת קישורים באתר
- הדגשת כותרות באתר
- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
- הצהרת נגישות
- שליחת משוב נגישות
שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
- מדיניות הנגישות של פייסבוק
- מדיניות הנגישות של יוטיוב
- מדיניות הנגישות של אינסטגרם
- מדיניות הנגישות של טוויטר
נגישות בסניפים
- חניה נגישה:
- חנות בכתובת קרליבך 14 – מיקום החניה הנגישה מול החנות בחניון סינמטק.
- חנות בכתובת דרך קיבוץ גלויות 32 ב' – מיקום החניה הנגישה ברחוב במרחק זמין.
- ריהוט נגיש – בשתי החנויות
- דלת כניסה נגישה – בשתי החנויות
- מתן שירות ללא המתנה בתור – בהצגת תעודת פטור מתור
- לולאת השראה – בשתי החנויות
עזרים לכבדי שמיעה
בסניפי הרשת מותקנות מערכות עזר למען אנשים עם מוגבלות בשמיעה.
היבטים נוספים שטופלו
בוצעו הדרכות עובדים למתן שירות נגיש, הותאמו נהלים המאפשרים, כניסת כלבי נחייה, כניסת חיות שרות, פטור מתור בהצגת תעודה מתאימה של הזכאי, סיוע במילוי טפסים, חתימה ונשיאת מוצרים, פינוי בחירום ועוד.
שירות לקוחות נגיש
- מוקד טלפוני נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע
- נציגי השירות הטלפוני עוברים הדרכות לגבי הסדרי הנגישות
- אמצעים חלופיים ליצירת קשר - קיימים מספר אמצעים חלופיים ליצירת קשר:
במייל: web@lublinsky.co.il או באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר- https://www.lublinsky.co.il/contact.asp?page=184 - בנוסף, ניתן לפנות גם אל רכז הנגישות בחברת דב לובלינסקי ובנו בע"מ:
אלי ביטון – במייל eli@lublinsky.co.il או בטלפון: 03-9724804
תאריך עידכון ההצהרה
הצהרת הנגישות עודכנה לאחרונה בתאריך
18/10/2023