הצהרת נגישות
מבוא
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו בחברת דב לובלינסקי ובנו בע"מ, שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
שימוש בתוכנת נגישות אתרים – "נגיש בקליק"
הנגשת אתר זה בוצעה על ידי תוכנת הנגשת אתרים "נגיש בקליק" – רכיב נגישות אוטומטי. רכיב אוטומטי מאפשר עמידה בתקינה WCAG 2.1 ככל האפשר. השימוש ברכיב נגיש בקליק אוטומטי ניתנים לשימוש כמות שהם (AS IS). התוכנה כפופה למגבלות ולתנאי השימוש של היצרן. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים - נגיש בקליק. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Expplorer 10+, Opera. הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן הנפוץ בקרב הגולשים: כרום. בדפדפנים אחרים יתכנו אי תאימות עקב אי תאימות הדפדפנים עצמם לתקן.
אפשרויות הנגישות בתפריט:
• מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת סופרמן
• התאמת אתר עבור טכנולוגיות מסייעות (NVDA וכד')
• הגדלת פונט האתר ל-5 גדלים שונים
• עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
• שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
• שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
• התאמת האתר לעיוורי צבעים
• שינוי הפונט לקריא יותר
• הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
• הגדלת התצוגה לכ-200%
• הדגשת קישורים באתר
• הדגשת כותרות באתר
• הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
• הצהרת נגישות
• שליחת משוב נגישות
שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
• מדיניות הנגישות של פייסבוק
• מדיניות הנגישות של יוטיוב
• מדיניות הנגישות של אינסטגרם
• מדיניות הנגישות של טוויטר
הסדרי נגישות בחנויות
• חניה נגישה:
- חנות בכתובת קרליבך 14 – מיקום החניה הנגישה מול החנות בחניון סינמטק.
- חנות בכתובת דרך קיבוץ גלויות 32 ב' – מיקום החניה הנגישה ברחוב במרחק זמין.
• ריהוט נגיש – בשתי החנויות
• דלת כניסה נגישה – בשתי החנויות
• מתן שירות ללא המתנה בתור – בהצגת תעודת פטור מתור
• לולאת השראה – בשתי החנויות
היבטים נוספים שטופלו
בוצעו הדרכות עובדים למתן שירות נגיש, הותאמו נהלים המאפשרים: כניסת כלבי נחייה, כניסת חיות שרות, סיוע במילוי טפסים, חתימה ונשיאת מוצרים, פינוי בחירום ועוד.
שירות לקוחות נגיש
• מוקד טלפוני נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע
• נציגי השירות הטלפוני עוברים הדרכות לגבי הסדרי הנגישות
• אמצעים חלופיים ליצירת קשר - קיימים מספר אמצעים חלופיים ליצירת קשר: במייל: web@lublinsky.co.il או באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר- https://www.lublinsky.co.il/contact
תאריך עידכון ההצהרה
הצהרת הנגישות עודכנה לאחרונה בתאריך
25/6/2024